Netværksmøde 2.0 – Sammen om fællesskaber i Greve
Kom med, når vi samler foreninger, kirker, boligselskaber og kommunale aktører til Netværksmøde 2.0.
Mødet bygger videre på vores første netværksmøde i september, hvor mange gode idéer og samarbejdsmuligheder kom på bordet. Denne gang dykker vi videre ned i, hvordan vi kan udvikle konkrete indsatser, styrke samarbejdet og skabe endnu flere fællesskaber og frivillige indsatser i Greve.
Tid og sted:
Onsdag den 28. januar kl. 16.30–19.00 (inkl. aftensmad)
Målgruppe:
Alle foreninger, kirker, boligselskaber og øvrige aktører, der arbejder for fællesskab og trivsel i Greve Kommune. Kommunale medarbejdere deltager også.
Formål:
-
At følge op på idéerne fra første netværksmøde
-
At udvikle nye konkrete samarbejder og aktiviteter
-
At styrke netværket internt i civilsamfundet og med Greve Kommune
Program:
16.00 – 16.30: Ankomst og kage
16.30 – 16.45: Velkomst, rammesætning og opsamling fra første møde v. Kim Helleberg Madsen (formand i Røde Kors Solrød-Greve) og Nicoline Alletorp (centerleder i Frivilligcenter Greve).
16.45 – 17.00: Oplæg om samspillet mellem civilsamfund og kommune på ældreområdet v. Simone Larsen (faglig konsulent i Sundhed og Pleje, Greve Kommune).
17.00 – 17.15: Oplæg om ungeinddragelse v. Mette Fiirgaard Schneefeldt (leder af fritids- og klubtilbud, Greve Kommune).
17.15 – 18.30: Workshops med fokus på at lære hinandens organisationer og indsatser (bedre) at kende samt udvikle nye indsatser og samarbejder i fællesskab.
18.00: Der serveres en sandwich til workshopsene.
18.30-18.50: Fælles opsamling.
18.50 – 19.00: Afrunding og etablering af netværk.
19.00 – 19.30: Mulighed for at netværke udenfor program.
Vi glæder os til at se jer!
Information om arrangementet
Dato og tid Onsdag d. 28. januar 2026 kl. 16:30 til 19:00
Tilmeldingsfrist Mandag d. 26. januar 2026 kl. 23:55
Sted
Greve Borgerhus
Greveager 9
2670 Greve
Arrangør
Frivilligcenter Greve
Tlf. +45 30 60 07 54
Centerleder@fcgreve.dk
Vi har nemt lavet denne side i NemTilmeld
At arbejde med arrangementer uden et tilmeldingssystem er som at grille i stormvejr på en åben mark. Du kan godt. Men det er unødvendigt bøvlet.
Så sæt grillen ind i læ og prøv NemTilmelds tilmeldingssystem for 0 kr. til dit første arrangement.
Det har gjort arbejdet med arrangementer meget nemmere og meget mere sikkert for os, for persondata om deltagerne forbliver sikkert opbevaret i Danmark – uden at komme på en romantisk jordomrejse i cyberspace mellem techgiganter, cookies og annoncealgoritmer.
PS: Du ser denne reklame, fordi Frivilligcenter Greve bruger en sponsoreret konto hos NemTilmeld.
Indlæser